Samschdachvormstammdich töurche

  • Ich arm Wutzje muss jo meischdens Samschdachs schaffe,deshalb wer ich mich mit wäs nit wem alles am 26.05.,also em Stammdischsamschdach,um14:00 am Fresegrandinariaplatz in Köllerbach treffe.-Das iss der Platz,wo die Kellerbacher am Muttertach ,unn mir zu unserer Saisoneröffnungstour losgefahr sin!
    Ich hätt ma vorgestellt,dass ma in Richtung Gronig zum Motorradtreffe an em Bertha seiner Thek vorbei Käskuche oder so esse kinnt,vorher eh paar Kurve suche ,unn dodenoh irjendwie kurvich unn mit eh paar Umwehelcher in Richtung Oberbexbach zum Weiteresse eh paar kleene Strässjer vanasche kinnt.


    Ihr wäs nit wer alles fahren halt mit wenn na noch nix besseres vorhan!
    Gruss Uli :)

  • Nägschde Samstag 14:00 gleicher Platz wie im Start beschrieb,awwa annerie Tour: Entgejegesetzt da Eröffnungstour iwwa Nalbach Hargarde in Richtung Mettlach,vorher da Kurve noh iwwa Britten,dann abweichend da Eröffnungstour in Richtung Wincheringen-Wormeldonge noh Luxembourg volltanke,an da Mosel vorbei no Sierk,iwwas Rehlinger Hinnerland unn Berus-nit noh Paris -Bagdad,sonnern uff de Stammdisch noh Ensdorf!
    Wenn na Luschd han mitsekumme :
    Abfahrt 30.06.2007 14:00 Fresegrandinariaplatz Kellerbach


    Gruss Uli :wink3:

  • Zitat

    Original von Uli
    Nägschde Samstag 14:00 gleicher Platz wie im Start beschrieb,awwa annerie Tour: Entgejegesetzt da Eröffnungstour iwwa Nalbach Hargarde in Richtung Mettlach,vorher da Kurve noh iwwa Britten,dann abweichend da Eröffnungstour in Richtung Wincheringen-Wormeldonge noh Luxembourg volltanke,an da Mosel vorbei no Sierk,iwwas Rehlinger Hinnerland unn Berus-nit noh Paris -Bagdad,sonnern uff de Stammdisch noh Ensdorf!
    Wenn na Luschd han mitsekumme :
    Abfahrt 30.06.2007 14:00 Fresegrandinariaplatz Kellerbach


    Gruss Uli :wink3:


    Iwwrischens kinnt's morje ach mit'm Wetter klappe!

  • Uli
    bei uns räns mo schunn, also werd das mit em Wetter wohl eher nix heit, es sei denn heit mittach werds besser.

  • ich dät jo heit fahre
    mei mopped is fit un tüv hattse ach wirra doch ich hann kä zeit
    Muss e neies Backrezept ausprobiere