• Ich hann die Woch Nachtschicht unn somit nachmittags Zeit bei schönem Wetter e bissje in de Gegend rumzufahre 8)
    Hat ausser mir noch jemand Zeit unn Luschd dezu ?( awwa erschd so ab 14 Uhr

    Gute Mädchen kommen in den Himmel.... böse überall hin :aetsch:


    CBF 1000

  • Zitat

    Original von Oldie1200
    am donnerstag unn freitag zeit hann bei schönem wetter se fahre


    ausgerechnet Donnerstag hann ich kää Zeit :( unn mit Freitag, froo ich mo mei Chef, weil der hat am Freitag ah frei 8)

    Gute Mädchen kommen in den Himmel.... böse überall hin :aetsch:


    CBF 1000

  • vorher werds mindeschtens halb fünf bis ich von de schaff komm dann is eh nimme viel mit rumfahre :rolleyes:

  • Ich hann an ALLE gedacht :P Ei wenn ihr morje Zeit unn Luschd hann könne ma jo e Töurche drehn gehn...... ich mell mich morje midda, wenn ich ausgeschloof hann :D

    Gute Mädchen kommen in den Himmel.... böse überall hin :aetsch:


    CBF 1000

  • ich hann zwar ach um 14.00 feierowend awwa die woch ist leider schon ausgebucht
    schade tine hät glatt ne toour mitgemacht ;( ;(

  • Zitat

    Original von kerdiman
    ab 14 uhr,ei tine ,wer hat dann immer um die zeit feierabend.... mmmmmm....awer an uns denkt jo kenner.... :(


    Das sinn ma die Richtige..... erst meckern unn dann net dehemm sinn :P :P
    Na hoffentlich iss morje ah scheen Wetter

    Gute Mädchen kommen in den Himmel.... böse überall hin :aetsch:


    CBF 1000

  • Na das iss doch mo e Wort :D de Klaus hat sich vorhin am Telephon ah mo so ausgedriggt, dass er morje Zeit hat. Ich schwätz awwa nomo mim unn gebb dir rechtzeitig Bescheid

    Gute Mädchen kommen in den Himmel.... böse überall hin :aetsch:


    CBF 1000

  • Naja, wenns räänt hann ich ah kää Luschd zum fahre, awwa Donnerschdaa unn Freitag iss bei mir nix drin.... also schiewe ma *schieeeeeeb ;)

    Gute Mädchen kommen in den Himmel.... böse überall hin :aetsch:


    CBF 1000

  • das iss jo mol weder typisch,entweder räänts oder ma hat kenn zeit,ich hab ab freitag bereitschaft,sollte am samstag oder sonntag eine tour starten werd ich mir aber eine vertretung suchen damit sylvi und ich auch mal mitfahren können.

  • Also Sonndaa däde ma schon ganz gere mim Stormwind mitfahre, am Samschdaa das däd ma jo ah gefalle, awwa do weeß ich noch net ob mei Chef schaffe muss

    Gute Mädchen kommen in den Himmel.... böse überall hin :aetsch:


    CBF 1000

  • Zitat

    Original von kerdiman
    das iss jo mol weder typisch,entweder räänts oder ma hat kenn zeit,ich hab ab freitag bereitschaft,sollte am samstag oder sonntag eine tour starten werd ich mir aber eine vertretung suchen damit sylvi und ich auch mal mitfahren können.


    Schatzi, am Samschda hamma Kenn Zeit....ich uffem Klassetreffe ...:prost:


    un du uffem Burzeldah von deiner Freindin....:trink:


    Am Sonndah hamma noch nix vor.....


    hoffentlich isses dann ned so kalt....ich grien mit meinem digge Verband


    kenn Handschuh an ;(

    Ihr seid ja blos neidisch,weil die leisen Stimmen nur zu mir sprechen... :P


  • sahn ich doch,awer wenn mei freundin ruft ;)was soll ich tun.... 8),also bleibt de sonntag,den halt ich mir dann aber frei 8)

  • Zitat

    Original von Chaosbikerzicke
    Also Sonndaa däde ma schon ganz gere mim Stormwind mitfahre, am Samschdaa das däd ma jo ah gefalle, awwa do weeß ich noch net ob mei Chef schaffe muss



    der muss zwar schaffe ,awwa der weeß noch neet ob er hingeht :D kommt auf's wetter an. =)