Beischeenwetterunn rechtzeitischfeierowendtour

  • Demnägscht scheint noh da Arwent widda die Sonn unn ich mache eh 160km Töurche im flotte Stil.
    Ensheim Flughafe-Haspelschieder Weiher zum plansche,weida iwwas Lond der Franzose Richtung Wimmenau Tieffenbach Waldhambach unn Oerminge serick in de Gau.Kinnt sinn,dass ich noch eh paar Umwehsche finne,unnevtl ach iwwa Friedrichsthal unn Menschehaus fahre.Kummt druff ahn wie ich wann odda nit vun da Arwent wegkomme.
    Melle mich kurz vorher nohmol,falls jemand mit will kann a sich schon mol offlockere.
    Gruss Uli :wink3:

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 Mal editiert, zuletzt von Uli ()

  • Jetzt wär kurz vorher,weil ab Freitagmittag es Wetter bessere genn soll
    Abfahrt am Freitag,24.08.2007 entweder 15:15 Flughafen Ensheim,odda,je noh Intressensbekundung,15:15 Schwimmbad Friedrichsthal.
    mellen Eich gruss Uli :)

  • Also wenn ich's Eich saahn do hanna was vapasst!
    Nohdem ich de Schwarzwaldfahrer noch von Hornbach aus gewunk han bin ich iwwa de Col de Puhberg unn de klääne Pit odda wie das uff französisch heischt -Wer denne Egge noch nit kennt Do muss ma rumkurve!
    Hanna Pech gehatt!!!
    Gruss Uli :D

  • Zitat

    Original von Uli
    Also wenn ich's Eich saahn do hanna was vapasst!
    Nohdem ich de Schwarzwaldfahrer noch von Hornbach aus gewunk han bin ich iwwa de Col de Puhberg unn de klääne Pit odda wie das uff französisch heischt -Wer denne Egge noch nit kennt Do muss ma rumkurve!
    Hanna Pech gehatt!!!
    Gruss Uli :D


    Reloaded: Dasselwe nohmol!!!


    Mittwoch,19.09.-15:15 Abfahrt Flughafen Ensheim,
    -für Pälzer 16:00 Aral Tanke Hornbach,
    weiter über Breidenbach -Haspelschied-Waldhambach Oermingen-Hermeskappel und Gersheim zurück.
    Gemeldetes Wetter 13-16 Grad,aber sonnig!
    Wer Zeit und Lust hat :
    Hängt euch an!!!Gruss Uli :wink3:

  • wenn ich dran denk (weil ich hann heit frei) komm ich mit.
    Wo am Flughafen??

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 Mal editiert, zuletzt von Oldie1200 ()