MAD Weekend

  • Zitat

    Original von Bertha


    apropo : Mei Sohn war haut schon beim Anni on hat sich vom Papa e Rolla kaafe geloßt, e Yamaha-Rolla


    Das iss ja mal ein Zufall! 8o Es iss zwar e MBK-Roller, awwa die komme jo von Yamaha. E scheen Ding hat er sich ausgesucht. :)
    Bertha, das war Dein Bub. Kaum se glawe, wie klän die Welt iss. Dad iss jo echt en Ding.
    Freue mich, dass Du am Samstag kommst und ich Dich mal kennenlerne. (auch ohne, dass Dein Bub e Roller kaf hätt) ;)

  • Anni vieleicht krien mirs fuer de sonndach geback vorbei zu komme
    samschdach is unsa terminplan schon voll
    doch wenns klappt müsste ma mit em auto komme
    dürfe ma das??? :D ;)


    es entche dass imma noch die schien am fuss hat :(

  • Ei Entche, mir doch egal, wie Du kommst, hauptsache Du kommst. :) Würde mich echt freuen.


    Ich hoffe ja immer noch auf Sonnenschein. Hab sogar schon Stoßgebete geschickt.

  • Egal wie frih daß na do sen,warden bitte bis ich komme,bin geje 4 do



    Well auch all nommo sien odda iwwahaupt mo sien



    :blinz: :blinz: :blinz: :blinz:

    Die Einen gehen Nachts feiern, die Anderen haben Nachts wilden Sex. Und ich lade Nachts mein Handy auf :D

  • Mir kinne jo leicht uff Dich warte,awwer ob das de Kuche kann,do bin ich mir net so sicher.
    Ich werre also gugge,dass mir doch noch rechtzeitisch zu Kaffe unn Kuche erscheine.
    Bertha,weil Du jo ledisch bischt unn noch irjendwann e Mann abkrien solscht hewe mir Dir noch e bissje schwarzer Kaffee uff.
    Das mi'm Kuche fir Fraue uff Freiersfüssen is eh nit so gut.
    Denne esse mir dann alsmol.
    Gruss Uli :D

  • Dange Ulli awwa ich glaab so vill Kaffee kann ich garnimmi trenge das das met mir mol was werd,also ess ich gleich de Kuche met ganz dick fett Sahne drof ;) ;) ;) ;)

    Die Einen gehen Nachts feiern, die Anderen haben Nachts wilden Sex. Und ich lade Nachts mein Handy auf :D

  • So, grad sin ma mit allem ferdisch genn. Unn Kuche gibts ach genuch. ;)


    Also, bis moie dann. Unn bringen guddes Wetter mit. :)

  • Ei war e scheen Fescht,on gut besucht,awwa die Sahne,die hats net gen ;) ;) ;)


    on Anni wad saasche von däm Wetta wo isch da bestellt han ????????



    on weg

    Die Einen gehen Nachts feiern, die Anderen haben Nachts wilden Sex. Und ich lade Nachts mein Handy auf :D

  • Alles vorbei. :) War ganz scheen ansträngend unn verdammt lang owends. Awwa doch immer widda scheen. ;)
    Bertha, die Sahne hott ich in da Kisch im Kühlschrank. 8o
    Robert: Wo warschde dann? ?(

  • Hi mad bikes de roller losst sich sau gut fahre. Awa die scheiß drossel geht ma net ab. ( die mach ich raus :)). Gruß Bertha`s Bruht. ( Meikel)

    Die Einen gehen Nachts feiern, die Anderen haben Nachts wilden Sex. Und ich lade Nachts mein Handy auf :D

  • Lach*******han mej erscht Probefahrt gemacht*****Hochgeschwindischkeitsrausch*******ich werd of die Drossel e Au werfe on jede Daach demet fahre



    jetzt widda es Bertha

    Die Einen gehen Nachts feiern, die Anderen haben Nachts wilden Sex. Und ich lade Nachts mein Handy auf :D

  • Bertha, ich mach es selwe mit meim Junior mit, awwa mo ganz im Ernschd........ 25km/h iss doch e Verkehrshinnernis

    Gute Mädchen kommen in den Himmel.... böse überall hin :aetsch:


    CBF 1000

  • Zitat

    Original von Chaosbikerzicke
    Bertha, ich mach es selwe mit meim Junior mit, awwa mo ganz im Ernschd........ 25km/h iss doch e Verkehrshinnernis


    :top:


    Unn e haufe unnötisch Geld :(